Myslördag!

Har haft en riktigt mysig lördag!

Vaknade vid 10 och var inte bakis för fem öre, skönt! Men å andra sidan så drack jag inte speciellt mycket igår så det var jag väl förtjänad.

Darling och jag tog först en låååång promenad på isen på Brunnsviken. Hade först tänkt att gå runt hela sjön men när man såg hur solen speglade över isen så bestämde vi oss för att gå där istället. Jag ÄLSKAR ju solen!
Stannade till vid ett café och smällde i oss kladdkaka och en kanelbulle, sen vidare hem. Blev väl nästan 9 km promenad, good work!

Sen raka spåret ner på stan för en lördagsmatiné tillsammans med P.Jocke.
Vi såg Shutter Island med Leonardo di Caprio... Vilken konstig film! Men på nåt konstigt vis så fastnade man i den. Den var bra, men man var tvungen att koncentrera sig HELA tiden för att hänga med! Och slutet... jag älskar och avskyr sånna slut! Ni som sett den vet vad jag menar...

Ikväll ska jag se Melodifestivalen, sen får vi se. Jag skulle kunna tänka mig en lugn kväll men man vet aldrig om det börjar rycka i partytarmen..... Later!

                                              


Kommentarer
Postat av: Mariann

Herlig med tur i sola!

Vi og såg Shutter Island for litt sidan.. Blir så irritert på sånne slutta, det skulle ikkje vore lov å laga slike filma!

2010-03-14 @ 13:22:56
Postat av: sofie

Aha! Vad kul att du oxå har sett den!

Ja visst blir man irriterad, haha! Man vill bara sitta kvar och se mer :)

2010-03-14 @ 18:21:15
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback