New Yooooork!

Imorgon vid 10-tiden kliver vi på flyget till New York! Äntligen!

Dock har jag ännu inte hunnit packa, tvätta, städa upp hemma eller piffat till mig själv (dvs spraytan, raka benen mm). Skulle vilja träna en sista sväng ikväll men det kanske är slöseri med min dyrbara tid??

Har beställt ett helt gäng med DERMALOGICA produkter idag!
Var lite i valet och kvalet om jag skulle vänta och handla i USA istället, men jag hittade en supersida med Dermalogicaprodukter i england som hade grymma priser!
Tydligen skulle priserna höjas den 1/4 så jag chansar på att de inte finns billigare i USA. Och finns det det... ja då får jag väl handla på mig ett lager därifrån oxå :)

Här är sidan!
Fri frakt till sverige och superbra priser (iaf om du handlar idag eller imorgon)

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/ 


Kommentarer
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Jag är ju inte lite avis på er. Kan du inte packa ner mig i handväskan =)

Hoppas ni får det super härligt.

2010-03-30 @ 18:02:02
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback