Träning v 10 - 2010

Nu känns det som att man kommit igång lite med träningen igen, greate!
Mycket kondition men det är så jag vill ha det.

Testade att cykla lite denna vecka för att få igång lite nya benmuskler. Det är inget jag någonsin gjort på gymmet och nu vet jag varför....jävlar vad ont i rumpan jag får! Alltså inte "träningsverk ont" utan ont i sittbenen! Uff!

3 månader kvar tills man bör vara redo för Beach 2010 :) Det borde väl inte vara några problem, nu kör vi!

Måndag: Gå på bandet, 1h 21 min = 1 mil (3%-5% lutning)
Tisdag: Gå på bandet, 1h = 7,1 km (5%-13% lutning) + 20 min gång + 20 min cykel
Onsdag: -----
Torsdag: Powerwalk utomhus, 1h 45 min + Crosstrainer 40 min
Fredag: -----
Lördag: Promenad på Brunnsviken, 9km
Söndag: Cykel på gymmet, 1h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback