Träning v 12 - 2010

Och här "bränns" det på :)
Bränna, bränna, bränna! Men jag kan säga att jag väger upp det med att äta precis det jag vill... Om Darling tittar konstigt på mig när jag trycker i mig en megaskål med popcorn + lite smågodis så försvarar jag mig med att jag kommer tyna bort om jag är för hälsosam ;)

Well Well, testade spinning för första gången denna vecka. Oväntat nog så gillade jag det :)

Körde oxå en lååång powerwalk runt Brunnsviken, måste vänja kroppen med långpass nu känner jag. Det är svårt att få tiden att räcka till bara.
Är det någon som vill ut på lååånga powerwalks (eller korta med för den delen) så hojta till!


Måndag: Powerwalk på band, 1h, = 7,5 km
Tisdag: Crosstrainer, 1h 20 min
Onsdag: Powerwalk på band, 53 min = 7 km
Torsdag: -----
Fredag: Spinning 45 min
Lördag: Powerwalk runt Brunnsviken, 2h 5 min
Söndag: -----

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill!!! men det är kanske lite för långt avstånd? ;)

2010-03-30 @ 10:17:01
Postat av: Sofie

Nedrans skit oxå att DU bor för långt bort ;)

Kom över nån helg och hälsa på så kan vi ta en runda!

2010-03-30 @ 10:43:34
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback