Träning v 8 - 2010

Herregud! Det slog mig att jag inte lagt in förra veckans Träningsvecka!....... sen insåg jag att det kanske var lika bra det, haha! ;) Känner mig inte helt 100 än så då är det lika bra att ta det lugnt.
Det var ju trots allt full rulle hela förra veckan ändå.

Detox måndag-torsdag.
Magsjuka torsdag
Fest fredag-lördag
Bakis söndag

Så här kära vänner har ni min träningsvecka v.8!

Måndag: -----
Tisdag: -----
Onsdag: -----
Torsdag: -----
Fredag: -----
Lördag: -----
Söndag: -----


Kommentarer
Postat av: Madelene

Bikinin är köpt på Nelly men jag vet inte om den finns kvar. köpte den o höstas tror jag :)

2010-03-03 @ 20:59:24
URL: http://finest.se/madelenes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback