Träning v 9 - 2010

Det här blev ju bättre än jag trodde! Att både lördag och söndag morgon skulle bestå av powerwalks i 1,5 timme hade jag inte planerat, men det är toppen!
Började veckan med att gå på 7km/h på bandet, söndagen var jag uppe på 8km/h med lutning. Det är rätt bra för mina korta ben :)

Om det ska bli något Marathonlopp i juni så tänkte jag försöka lära kroppen att röra sig i snabb takt länge. Det måste nödvändigtvis inte vara genom att springa, utan snarare att vänja mig med att vara i rörelse en längre tid utan att få ont eller bli trött.
Så lågintenisv träning ska jag försöka satsa på den kommande tiden.


Måndag: -----
Tisdag: -----
Onsdag: Gå på bandet, 1h=7km
Torsdag: Gå på bandet, 1h=7,2km
Fredag: -----
Lördag: Gå på bandet, 1,5 timme=11km
Söndag: Gå på bandet, 1,5 h=12km

Ursäkta för suddiga bilder... skitkamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback