Jag säger ju att det är tacksamt att ha hund!

Åh, ännu en gång då det är tacksamt att ha en hund!
Jag råkade nämligen laga en riktigt dålig middag igår kväll...RIKTIGT dålig! Jag skulle göra mig till lite och överaska Darling med Pad Thai... det gick sådär :(
Jag märkte redan när jag brände vitlöken det första jag gjorde att det skulle gå åt helvete. När nudlarna blev för hårda och jag hällt i alldeles för mycket soja sa jag till Darling: "Snälla, kan inte du lämna köket nu, jag blir ju så ledsen när det blir fel..."

Darling började snällt äta, sen började han asgarva och sa att man kan ju inte alltid lyckas... Så det blev mackor till middag istället.

Men det är DÅ det är underbart med en hund! Lilla Paris, som faktiskt är sjukt kräsen, smaskade i sig både en och två portioner av min hemmagjorda Pad Thai! Hon är för go lillsmurfan!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Haha då var det ju inte så illa.... jag gjorde ju ugnspannkaka som inte ens Odessa åt... det var då jag lovade dyrt och heligt att aldrig mer... o det har jag hållit nu i över 20 år... Kram

2010-03-02 @ 18:28:28
Postat av: sofie

Haha, då tackar jag Odessa för att jag aldrig behövt äta ungspannkaka!

2010-03-02 @ 19:42:41
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vilken sötis :)

2010-03-02 @ 23:54:28
URL: http://finest.se/madelenes
Postat av: Anna

Men är det så bra mat för en hund, med vitlök?

2010-03-08 @ 22:28:06
Postat av: Sofie

Nä, det är inte så bra för hundar.

Men eftersom jag brände vitlöken det första jag gjorde så tog jag bort den... så maten var utan vitlök :)

2010-03-09 @ 16:23:10
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Anna

Ok :)

2010-03-31 @ 02:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback