Mitt enträgna kryddletande gav resultat!

Jo då middagen blev superbra, tackar som frågar :)

Jag hittade kryddan tillslut...efter att ha letat igenom 7(!) butiker! Sju!!! Tur då att man bor i Stockholm så att det faktiskt finns så många mataffärer, haha! (Sorry "NorgeJohanna", jag var tvungen )
Skam den som ger sig! Men ärligt talat så hade jag vägrat gå in i en enda matbutik till...

Och maten då? Supergott! Jag tror att både Darling & Vendela var lika imponerade som jag, haha!
Kokt potatis, hemlagat tzatsiki och grekiska biffar med fetaost inuti, ni hör ju! Succé!



I de flesta butiker fanns den inte ens... det närmsta jag kom var så här... SLUT!


Skam den som ger sig! I den sista butiken fanns det EN kvar!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag visste att det fanns en liten matmor långt där inne någonstans.... Duktigt! Kram

2010-03-11 @ 13:20:02
Postat av: Sofie

Ja, men det går nästa jämnt ut om man ska hitta, köpa, laga, äta maten som att köpa färdig... tid är pengar!

(Säger tjejen som har mest tid i världen, haha)

2010-03-11 @ 20:52:45
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Agnes

Imponerande! Snacka om envis =)

2010-03-12 @ 19:57:04
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup
Postat av: Sofia

blev nästan orolig att du blivit husmor på riktigt sen såg jag ...Easy cooking!

2010-03-18 @ 17:09:24
Postat av: Sofie

DSofia: Du är allt lite fööör uppmärksam du! Bara att blanda med vatten och kättfärs så vips! så var det klart =D

2010-03-18 @ 18:52:48
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback