Amsterdam den 28e maj!

Sitter och försöker boka hotell i Amsterdam. Det är inte det lättaste! Nu kommer nämligen min kära vän BESLUTSÅNGESTEN fram.
Vart ska man bo?
Vilket hotell är bäst? (jag vet ju att bilderna ljuger så det måste jag gå in på djupet på)
Vilket område ska man bo?
Det går till och med så långt att jag har svårt att välja vilken GATA jag vill bo på! Ni hör ju...

Föresten så har jag kanske glömt att säga det! Jag åker ju till Amsterdam med Vendela och Johanna sista helgen i maj. Ska bli urmysigt att göra något vi tjejer! Anledningen att vi åker är ju för att Sofia bor och jobbar där för tillfället, ska bli jättekul att åka ner så att hon får visa oss ALLT! Nä föresten... inte riktigt allt kanske... men sånt som vi gillar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback