Inför Amsterdam

Så många måsten... så lite tid!

Måsten och måsten... men visst tusan kan man väl kalla manikyr, shopping, biobesök och massage för måsten?!

Imorgon åker jag till Amsterdam med girlsen! Ska bli superkul men det är ju som vanligt mycket som ska fixas i sista minuten. Har redan insett att jag får börja stryka lite saker på "att göra" listan

Träna
Hemmaspa
Packa
Till Lillan och få naglarna fixade
Se Sex and the City 2
Leta upp en 50-tals "rock outfit"
Massage
Shoppa

Dessutom tillkommer ju den vardagliga sakerna såsom äta middag, tvätta håret och gå ut med Paris. För att inte tala om all tid det tar att ta sig mellan alla dessa ställen...

Just nu känner jag mig fruktansvärt ostrukturerad!

Got to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback