Inför Milspåret 2010

Nu ska jag iväg och springa tävlingsloppet "MILSPÅRET" som går nere vid Djurgårdsbrunnskanalen.

Mitt personbästa på 10 km är 49,28 men tyvärr tror jag inte att jag kommer lyckas slå det denna tävling.
Mest för att jag de senaste månaderna mest tränat på långdistanser (10-30km) för att vänja kroppen vid att vara i rörelse en längre tid, snarare än att springa fort och kort. Det har blivit många rundor i "behagligt" tempo, inte så mycket för att få upp farten.

Mitt mål är att komma topp 100.
Och att springa snabbare än 50 min.


Topp 100 borde inte vara några problem kan jag tycka :) men man vet ju aldrig vad det är för gaseller som ställer upp, haha!
Snabbare än 50 min... nja.... tveksamt men jag ska göra mitt bästa! Under 51 tycker jag dock att jag borde klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback