Jävla sunk hund!

Men ärligt talat!?!

Jag har länge undrat vad det är för fel på vår hund som alltid lägger sig och rullar sig alt. "kliar" sig på halsen när vi är ute och går. Det är nästan så jag tyckt lite synd om henne...
Har hon loppor? Kliar halsbandet? Är hon för trött för att promenera? Är hon bara envis och gör det för att markera att hon bestämmer hur sakta vi ska gå?
Jag har verkligen varit förbryllad.

Men NU vet jag vad det är hon håller på med! Jag har jag sett det med egna ögon!
Hon håller på så där för att gnugga sig i fågelskit!!!
Ni hör ju! Fy fan vilken sunkhund!!!
På gator, gräsmattor, grusvägar... you name it! När jag tror att hon luktar för att hon vill kissa, nä då plötsligt kastar hon sig på rygg och gnuggar in fågelskiten i pälsen!

Vi ska ha en diskussion om detta ikväll Paris!



Kommentarer
Postat av: Mamman

Pedagogiska samtal med hundar fungerar inte..... Kram

2010-05-20 @ 21:35:04
Postat av: Sofie

Inte?? Om jag hotar med utegångsförbud då...? DEN är inte så kul va Paris!

2010-05-21 @ 15:20:58
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback