lördag och bakis som satan!

Lördagen gick mest åt att vila och ta det lugnt. Mådde så sjukt illa men lyckades iaf få i mig lite pizza under eftermiddagen... Försökte sova mig igenom dagen, det lyckades nästan med undantag för några få uppvaknaden för att dricka lite coca cola och smsa :)

På kvällen kom Darling hem (japp, han mådde så bra så) tillsammans med Jocke, Jocke och Elisabeth. Blev filmmys och tacomiddag när jag kom på benen vid 19 tiden.......

Om man trots allt ska se det positiva i det hela (jag gillar att se saker från en bra vinkel) så får det väl vara att jag för en gångs skull fick SOVA efter en utekväll!
*  I vanliga fall somnar jag vid 06... och vaknar klarvaken vid 08.30!

*  En sån här dag somnade jag redan vid 05! Slår inte upp ögonen förens vid 11.... somnar om efter 2 sekunder och vaknar nästa gång vid 13... hasar iväg till pizzerian tillsammans med en alldeles för ivrig chihuhua framför mig.... somnar på soffan vid 14... vaknar endast pga hjärtklappning och svettningar lite då och då fram tills det att klockan blir 19 och jag känner mig hel igen.
Iaf så pass hel att jag kan gå ner till ICA och köpa popcorn och smågodis.

Man blir så stolt över sig själv.... NOT!



Kommentarer
Postat av: Mamman

Så kan det gå....nu vet du varför jag alltid (nästan) tar det lilla lugna.... det är inte värt det.... Kram

2010-05-03 @ 17:07:27
Postat av: Anonym

aha, vilken tur att du orkade köpa popcorn, hihi :)

2010-05-03 @ 17:43:15
Postat av: Pia

va hände? glömde visst fylla i mitt namn, måste vara förvirring efter gympasset, haha ...

2010-05-03 @ 17:45:43
Postat av: Sofie

Jadu mamma... jag fattar inte vad som hände. Min kollega påstår att det blir så när man blir äldre.

Betyder det att jag blivit gammal?????!! ;)



Pia: Förstod att det var du ändå, haha!

2010-05-03 @ 18:18:17
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback