Lördagens 2,4 mil

Karaktär!

Trots fredagens underbara sommarväder så stannade jag hemma och gick och la mig tidigt. Varför? Haha, jo ett långpass stod ju på schemat på lördagmorgonen!

Så kl 07.45 snörade vi på oss löparskorna och gav oss ner till Brunnsviken för dagens 2,4 mil.
Tur att vi kom iväg så tidigt då solen visade sig vid 9-tiden. Värmen är mitt största motstånd vill jag lova! Har supersvårt att anstränga mig när det är varmt, men nu gick det iaf rätt bra.
Jag körde lite mental träning medans jag sprang och övertygade mig om att det bara var positivt med värme för att vänja mig vid det OM det gassar under Marathon den 5 juni.....

Sprang på 2 timmar och 15 minuter (ink stopp för vattenpaus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback