Milspåret 2010

Japp! Jag klarade mina mål som jag satt inför Milspåret ikväll!

Hade siktat på en tid snabbare än 50 min, och min tid blev.... 49,36! Good work!

Platsen jag siktade på var topp 100, och min placering blev... 54 av 319! Good work!


Som jag skrev tidigare så var jag tveksam till att klara 50 minutersgränsen då jag mest tränat lågintensiv löpning de senaste månaderna, men det gick ju vägen!
Mitt personbästa på milen är 49,28... alltså var jag 8 sekunder från att slå den :)

Övrigt att tillägga var att jag var 8 minuter och 1 sekund efter den vinnande tjejen... Hur fan ska jag lyckas pressa mig ner till till 41 minuter på milen???
Ett rimligt, men jävligt tufft mål, kan vara att klara milen på 45 minuter. Inte omöjligt... men då behövs massa intervallträning och en jävla massa vilja!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Gud så duktig du är !! Ja den här viljan..... den har du.... Kram

2010-05-26 @ 11:46:50
Postat av: Sofie

Tack Tack! Ja, jag tycker nog att jag borde kunna lyckas :) vi får se....

2010-05-26 @ 16:37:08
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback