Träning v 18 - 2010

Ett långpass avklarat denna vecka. Duktig tjej :)

På lördagen var det dags för Springcross, ett terränglopp i Stockholm.
Gick riktigt bra tycker jag. Jag hade hoppats på att springa snabbare än 1,05h och kom i mål på 1,02h! Men det är alltid svårt att beräkna vilken tid man vill göra i ett lopp då man inte vet hur banan ser ut. Som denna gång, jag visste att det skulle vara backar men inte sååå mycket, haha!

Jag sprang på 1,02,19 = plats  75 av 372
Darling sprang på 59,30 = plats 365 av 783

Måndag: -----
Tisdag: Bodypump 1h
Onsdag: Bodybalance 1h
Torsdag: -----
Fredag: Löpning 25 km (?? skulle vara 25 km iaf men kan varit ngn km kortare)
Lördag: Löpning 12 km (tävlingslopp) Plats 74 av 365
Söndag: -----




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback