Träning

Som ni alla vet så är jag ju grymt laddad inför Stockholm Marathon!
Det har liksom varit mitt enda mål de senaste månaderna och satsning inför löppassen har varit prio ett.

Nu när värmen helt plötsligt kommit så insåg jag att det är sommar och snart bikinisäsong! Hoppsan!
Visst, man "tightar till sig" rätt bra med löpning, men nu är det ju så att det behövs lite smått synliga muskler oxå för att få en fin kropp ;)
Just nu känns det mest som att låren blir stora och hållingen sämre, haha ;)

Tidigare har jag alltid avslutat varje träningspass med lite magövningar. Men nu har jag bara satsat på löpningen och struntat helt i "finmusklerna" som alltid är trevliga i lagom mängd ;)
Dags att inse att det inte bara är Marathondags, utan oxå att det förhoppningsvis blir en solig sommar med bikiniväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback