AW, Löpning & Sundsvall

Jag har haft en riktigt mysig långhelg trots lite jobbiga grejer som hängde över mig...

Startade ledigheten på onsdagen med en AfterWork med gulliga Nadika. Ett glas vin på Anglais uteterrass och middag på Grodan, perfekt!
Ledsen om jag ältade mer eller mindre hela kvällen men jag uppskattar verkligen ditt sällskap vännen!

Torsdagen var det långlöpning på schemat! 3 mil tillsammans med min vapendragare Darling som även han har bestämt sig för att starta i Stockholm Marathon!
Det ni! Som jag tjatade förra året när jag anmälde mig att han oxå skulle göra det. Då var "no way" men nu blir det ett gemensamt projekt. Jättekul och jag älskar dig min kärlek!

Fredagmorgon hoppade jag på X2000 till Sundsvall! Har i över ett år haft planer på att hälsa på Kusin Emelie men det har liksom runnit ut i sanden. Nu passade det perfekt och jag är jätteglad att jag åkte upp!
Vi har haft myskväll med film, varit på SPA, shoppat, slappat i solen, ätit Thaimat och festat.
Jättekul att få se hur du bor och träffa dina vänner! Tack för en bra helg vännen!

                         

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vännen, har du ringt idag?! Vill höra hur du har det och själv snacka av mig!!!



Ring mig på mobilen vet jag om du inte får svar på hemnr!!!



Vi får höras imorgon, kan du prata på jobbet?!



KRAM

2010-05-19 @ 21:55:12
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag kan prata nästan när som :) kanske lättare att du slår en signal när du har tid ;)

vore ju toppen om vi får till det imorgon. Kram

2010-05-19 @ 22:51:51
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback