Träning v 19 - 2010

Mitt absolut längsta löppass avklarades denna vecka! 3 mil blev det, eventuellt någon km kortare, svårt att veta...

Konditionen är inga problem, men det känns i kroppen och jag hade faktiskt lite ont i ryggen dagen efter. Just nu känns det inte som att Marathon kommer vara oövervinnerligt :) 12 km till måste man väl kunna springa/gå på ren vilja??
Det som kommer vara lite tungt är att man då springer på asfalt, vilket jag inte är så van vid.
Men det största hindret som jag ser det är värmen. Jag ber till Gud och alla hans vänner att det inte ska vara strålande sol!
Runt 10´C tycker jag vore toppen, men det är väl för mycket begärt i juni...? :)

Måndag: Bodybalance 1h + Löpning, 1 mil i terrängbana-Sundbyberg
Tisdag: -----
Onsdag: -----
Torsdag: Löpning, ca 3 mil = 2h 40 min
Fredag: -----
Lördag: -----
Söndag: -----

Stretcha bör man, annars dör man.... ehh eller kanske inte. Men man slipper iaf lite värk dagen efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback