En fredag värd att fira!

Jisses! Vilken kväll det blev i fredags... Minns inte ens när jag senast blev så full, scary!

Hade supertrevligt med middag på Bistro Nouveau med Jocke, Helen, Celle, Jo, Elisabeth, Jocke, Ana & Andreas! Sen bar det av till Vassa Eggen där lite andra vänner som kom förbi.
Så här långt hade jag bara fått i mig 2 glas vin och 2 glas Champagne...

Sen var vi såklart danssugna och denna kväll (natt) blev det Hell´s Kitchen och riktigt kul blev det! Bra musik och trevligt folk vid bordet.
Men herregud så askalas jag blev! That´s not okej!
Jag som ALLTID har någorlunda koll på mig själv minns knappt hur jag kom hem! Ärligt talat... minneslucka + Sofie = helt fel!
Mådde som jag förtjänade dagen efter men ska de firas så ska det firas...ehhh...


Försökte ta en bild av ryggen på klänningen, gick sådär, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg dress and hair! Nyfiken - vad ska du jobba med ? =) GRATTIS

2010-05-04 @ 18:17:10
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup
Postat av: Sofie

Tack söta! :)

2010-05-04 @ 18:26:45
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback