Restaurangvecka

Efter att Tacosen som Elisabeth och Jocke var snälla och lagade åt oss i lördags tog slut så har det blivit en himla massa uteätandes denna vecka :)

Tisdagen offrade jag mig ju och lät Darling gå till sitt älskade Sakuru (Sakura?) på Luntmakargatan. Uff, ledsen älskling men det var nog sista gången.

I onsdags hade vi en trevlig middag på italienska restaurangen Ciao Ciao på Karlavägen tillsammans med Jocke & Helen. Men seg som jag var (och med minnena av fredagens urspårning pga alkoholen i färskt minne ehhhum...) så gick Jag & Darling hem efteråt istället för att "köra på".

Torsdagen blev det oxå italienskt. I all enkelhet iofs, men jag gillar Forno Romanos pasta och dessutom ligger det rakt över gatan. Nära och bra med andra ord :D Darling och Jag såklart men även Johnny mötte upp för lite mat :)

Fredag idag! Ska träffa Vendela efter jobbet så kanske någon Thairestaurang skulle passa bra...? :)

Imorgon, lördag, ska jag och Darling springa "Springcross" här i Stockholm. 12 km i ganska kuperad terräng om jag förstått det hela rätt. Blir bra uppvärmning inför Marathon om en månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback