Äntligen träning! Som jag har längtat!

Fy satan vad skönt det är att vara igång med träningen igen!

Har ju haft paus i hela 4 veckor! Har inte haft så långt uppehåll på väldigt länge vad jag kan minnas.
Men jag tycker att även om kroppen inte hinner förändras utseendemässigt så mycket på en månad, så KÄNNER jag att jag inte tränar. Jag känner mig säckig, dålig hållning och ja, allmänt slapp i kroppen. Jag är fortfarande pigg psykyskt :) men fysiskt så känner jag av det.

Nu har jag varit igång i HELA 3 dagar, haha! Men you know me, ju mer jag tränar desto roligare! Så nu kööööör vi!
I onsdags sprang jag 7 km och körde 1h Bodybalance.
Torsdag sprang jag 9 km och gick 1 km.
Idag körde jag 1 h Bodypump.
Imorgon var planen Cirkelträning, men jag tror att min kropp kan behöva lite mjukstart så jag siktar nog på att köra ännu ett Bodybalancepass istället. Jag kommer nog vara stel efter dagens Bodypump så då kan det vara skönt att strecha ut kroppen.

Men det är galet att man kan vara så fast i att träna. På ett bra sätt alltså :)

* Innan jag går dit så känner jag längtan för att jag tycker att det ska bli kul!
* Medans jag tränar så undrar jag vad tusan som är så kul?? Springer jag så visst sjutton tycker jag att det är långtråkigt och jobbigt, och kör jag gruppträningspass så räknar jag låtarna och undrar när det är slut, haha!
* Men EFTER träningen så kommer glädjen tillbaka! Jag är stolt att jag tog mig dit! Jag känner mig stark! Jag är glad att kunna lägga ännu ett pass i bagaget, för som sagt...ju mer desto roligare!

Ett litet tips om man INTE känner sig lockad att träna. Läs bloggar av folk som skriver om sin träning! Då har iaf jag svårt att sitta kvar i soffan :D

Mina peppsidor:
http://www.improveme.se/emeliemattsson
http://finest.se/asavesterlund 
http://www.finest.se/pernillalundberg


Om inte annat så brukar det funka att Googla på typ "fin kropp" och välja bilder så kommer massa vältränade magar upp, haha! "Victoria´s Secret" är oxå ett smart googletrick att få rumpan ur soffan! (även om jag personligen tycker att de är lite väl smala...men onekligen vältränade och snygga!)

MIRANDA KERR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback