Bilder från Halloweenfest 2010

Äntligen är kameran tillbaka! Glömde den i fyllan och villan hemma hos Johanna...haha, nä det var faktiskt inte så farligt.

Var som sagt hembjudan till Johanna & Johan på Halloweenfest och självklart gick man all in! Jag älskar att klä ut mig och vill inte göra det halvdant. Det roliga var att alla på festen verkligen lagt ner energi och var bra utklädda! Tummen Upp! Annars brukar det ju alltid dyka upp någon tråkis som inte vill...
Det var riktigt fint dekorerat i huset oxå men tyvärr fick jag inte med några detaljbilder.

Jag, Darling, Vendela, Sofia & Johnny var det som styrde kosan mot Uppsala denna kväll. Vi hade riktigt kul! Började med en stöddig konduktör på tåget som man inte kunde göra annat än att skratta åt...och slutade med en taxiresa tillbaka till Sthlm där både huvuden & kroppar flög och vin dracks :)

För fler bilder:
http://www.facebook.com/album.php?aid=40644&id=100000038473965&l=2136229e38
 

Min outfit
På väg till festen
Insatstyrkan
Sofia som Morticia
Värdinnan Johanna
Dö!
Vi varken kunde eller ville rädda henne

Min accessoar som jag massakerat själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback