Det blev nattklubbssväng igår.....

Oj! Hur kunde det bli såhär?

Jag som förberett mig med målarpensel och mysoutfit inför min renoveringsfredagkväll, hamnade istället på restaurang PRINSEN tillsammans med Darling Celle, Jocke, Peder & Louise.
Sen blev det nattklubbssväng! Först Collage, sen vidare till Hell´s Kitchen.... Förstår fortfarande inte hur det kunde bli så, haha!

Well, nu är iallafall spottarna på plats i sovrummet. Imorgon ska jag ta tag i måleribiten, usch! Kul i början men jag vet att jag kommer lessna!
Men nu är det middagsdags! Ska till REPUBLIK och äta ihop med Celle & Jo :) Jag är skithungrig redan nu men vi har inte bord förens kl 21 :( Hoppas jag överlever tills dess.

 På Prinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback