Det var en månad sedan jag var på gymmet....

.... det har inte hänt på FLERA år!!

Det känns inte som att jag någonsin förut haft så mycket att göra som jag har nu! Ändå har jag inte lyckats ta mig till gymmet på flera veckor så det är inte där all min tid spenderas.

Men det ska bli ändring på träningsbiten nu! Det är ju min bästa hobby men ju längre tid man är borta därifrån dessto tråkigare blir det att gå dit. Om jag däremot tränar nästan varje dag så är det superkul och man vill bara ha mer :) Nästan så veckans alla dagar inte räcker till när man ska klämma in alla pass, haha!

Nu vet jag faktiskt inte om jag kommer träna ikväll som jag trots allt bestämde mig för... kanske att jag går upp med Darling och springer en mil. Annars är det ett MRL (mage rumpa lår) pass som är bra. Vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback