Fint va?!? Ska ändå byta ut Rullgardinen s...

img_1697 (MMS)

Fint va?!? Ska ändå byta ut Rullgardinen så varför inte kladda lite....för att man kan :D  Nu är vi typ klara med målningen. Har lister upptill och nedtill kvar som måste målas, men det får bli imorgon. Ska även sätta mig och hitta någon bra garderob som passar in färg o storleksmässigt i rummet. SEN är det inredningsdags! Hittade nu i veckan en butik to die for! Chilli heter den och ligger brevid Mio möbler i barkarby. Såååå mycket snyggt! Skulle nästan kunna inreda en hel lägenhet med grejer därifrån! Dom har allt från fina kuddar, lampor och vaser till soffor och badkar! Så dit ska jag nån kväll i veckan o shoppa. Sist vi var där så ringde jag dit Darling för att få smakråd och bärhjälp... det slutade med att Darling blev lyrisk över kontorsmöblerna och vi åkte därmed därifrån med två KONTORSSTOLAR! Thats it! Jag får åka dit själv någon dag inser jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback