Födelsedag & födelsedagspresenter :)

Hade ju världens myyyysfödelsedag i onsdags!

Gick ju till Clas på Hörnet och åt middag och det stället kan jag absolut rekomendera om man vill ha mysmiddag! Supergod mat verkligen!
Jag åt Hummersoppa till förrätt och Fisk & Skaldjursgryta till varmrätt, till det drack vi Champagne hela kvällen. Tråkigt med fisk till både förrätt och varmrätt kan tyckas, men det var såååå gott! :D

Födelsedagspresenter fick jag ju såklart oxå, hihi :)

Det STORA paketet som jag fick av min älskade man innehöll världens finaste vinterjacka!!!
En vit Canada Goose parkas. Älskade den från första stund när jag höll i den, men tyvärr så var storleken en Small och jag behövde en XS... Gav mig ner på stan, men hopplöst nog så var den TOKSLUT på de få ställen i Stockholm som säljer Goosejackan. Ringde till och med till de ännu färre butikerna i Uppsala men inte heller de hade några modeller kvar :( :( Trodde typ alla butiker sålde Canada Goose men inte då!

Så min nya fina jacka fick ligga kvar i påsen fram tills igår, när jag & Liz åkte ut till Länna Sport för att lämna tillbaka den och samtidigt kolla på något annat.......

Well, tillbaka till födelsedagen!
Här är fina presenter som jag fått av snälla människor :)
Linus
Liz & Isabelle
Liz & Isabelle

Nadika
Blombud från Vendela i Norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback