I'm so sorry! Jag har inte varit in här på...

img_6202 (MMS)

I'm so sorry! Jag har inte varit in här på flera flera dagar, skärpning! Jag kommer att visa upp mina fina födelsedagspresenter och lägga upp lite bilder från nadikas fest i helgen. I promise :) by the way så börjar vårt sovrum närma sig inredningsdags! Ska bara skruva ihop det sista på garderoben. Så dennavecka blir det nog en tur till chilli för lite shopping! Önskar att jag var en mästare på inredning, då hade jag redan nu varit helt klar med hur jag vill ha det. Nu är jag ingen mästare på det så jag får helt enkelt shoppa lite konstiga grejer vind för våg och hoppas att det blir bra :) borde kola lite på nätet o få idéer. Vill oxå passa på att tacka så hjärtligt för alla gratulationer på min födelsedag!!! Tack alla snälla och rara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback