Inget desperate housewifes ikväll?!?

Määäh! Snopet!
Här skyndar man sig hem för att inte missa hela Desperate Housewifes....och så är det inget! Tydligen har vi kommit ikapp de amerikanska sändningarna så vi måste hoppa över en vecka för att komma i fas :( :(

Men men. Jag har iaf varit på mysmiddag med tjejerna ikväll!
Vi hade styrt upp en välkommen hem/födelsedagsmiddag, Jag, Vendela, Sofia & Johanna. Vi käkade tapas och drack vin, myyys. Fina presenter fick jag oxå, hehe, ett underbart doftljus, ett badkit och Ego Woman.

Nu ska jag smyga in o vardagsrummet och störa mitt i hockeymatchen som Darling kollar på. Jag måste ju kolla om han kan och vill ha den nya vinterjackan som jag köpt idag!
Jag tycker att den var supersnygg så jag hoppas att han blir glad :)

By the way så blev Vendela oerhört glad över min lilla överaskning i garderoben! Kul!

Kommentarer
Postat av: Pia

Va duktig du är som tränar så! å till på köpet på morron :)(gick inte att komma in å kommentera på rätt ställe, haha)

Hur orkar du ... kram kram

2010-11-30 @ 22:56:05
Postat av: Sofie

Pia: Tack! Jag vet inte hur jag orkar, det är bara å gör´t ;)

Men som jag skrivit tidigare så är det så att ju mer jag tränar desto roligare är det konstigt nog :)

2010-12-01 @ 09:18:19
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback