Fisk & Skaldjursgryta

Iförrgår lagade jag en fisk & skaldjursgryta med hjärtekrutonger! Naaaw!
Igår slog jag till på köttfärslimpa med kokt potatis och löksky, TROTS att jag inte ens skulle äta hemma själv! :) Hade en middagsdejt med Johanna men slängde ihop lite mat innan jag gav mig iväg.

Fan! Nu hittar jag inte receptet på grytan... tänkte att det kunde vara bra att lägga ut så det sparas tills nästa gång jag har idétorka....

Aha! Här är det!
http://www.tasteline.com/Recept/Smal_fisksoppa_med_tomat_och_saffran 
Men jag ändrade lite och slängde dessutom i potatis och räkor. Sen köpte jag en aioli för det tycker jag är gott :)

Haha, första omgången krutonger blev liiiite brända... Men det är tanken som räknas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback