Nä hörrnini, nu är det väl dags att slänga...

img_1673 (MMS)

Nä hörrnini, nu är det väl dags att slänga upp dagens hemlagade middag! Alldeles för länge sen sist :) för även om jag inte fotar varenda hemlagade måltid så är det faktiskt så att jag ÄR duktig och struttar runt i köket nästan varje kväll...nästan. Idag blev det Ceasarsallad med kyckling och bacon! Fuskade lite och köpte färdig dressing, jag hittade ingen parmesan på Ica! Alla ostar hette något i stil med Parma hit o parmo dit....är det samma sak som parmesan?? men krutongerna gjorde jag själv! By the way så har jag ingen röst! Efter min förkylning, som iofs fortfarande är kvar, så försvann den spårlöst...


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh så gott, älskar ceasarsallad, mums!!

2010-11-10 @ 10:38:36
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup
Postat av: Sofie

:) Så gott ju!

2010-11-13 @ 17:35:55
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback