Nu ska sovrummet göras om!

"Här ska målas, här ska grejas, här ska snickras, här ska fejjas...." *sjunger*

Nu är det sovrumsförvandling som är på "tapeten"... höhö fyndigt ;)
Har kommit på att jag vill ändra om i sovrummet så i helgen ska spottar upp i taket, väggarna ska målas om, garderober ska kastas och hämtas nya och sist men inte minst så ska inredning köpas. Jaja, jag vet att jag antagligen inte kommer hinna allt på en helg, men nu ska det sättas fart!

Vet dock inte hur jag ska få liv i grabbarna som ska hjälpa till.... just nu verkar det vara mer lockande med Fifa, öl och restaurangbesök.
Kan jag börja måla innan spottarna kommer upp? Nopp
Kan jag baxa ut garderoberna själv? Nopp
Kan jag täcka in golvet innan garderoberna är borta? Nopp

You see... just nu står jag och stampar. 


 

Kommentarer
Postat av: Mamman

Gör som jag..... ta in kunniga grannar... Kram

2010-11-13 @ 15:52:25
Postat av: Sofie

Det är precis vad jag har gjort :D

Celle är snäll och hjälper till.

2010-11-13 @ 17:28:22
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback