Paris har fått lite nya saker :)

Fin tjej behöver fina saker :)

Igår köpte jag lite nytt till Paris.
Det behövde hon! Efter att fått gå omkring som "miss matched" i över ett år så var det på tiden att jag fick bestämma hur liten ska se ut.
Tidigare har Jag & Darling nämligen kompromissat, vilket betytt RÖTT koppel och ROSA bajspåsar. Inte okej.
Darling har vägrat gå omkring med rosa koppel och jag har vägrat en annan färg en rosa på påsarna (haha, töntigt jag vet! Men fint!)

Men nu tejpade jag för munnen på Darling och la detta i korgen :) *nöjd*
Discolampan var inte min idé, men dock en bra sådan! Då syns hon i mörkret med denna som blinkar rött/blått på halsbandet!

Koppel, halsband, bajspåsar, säng, discolampa.


                        



Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja nya sängen verkar hon iaf gilla... kramkram

2010-11-11 @ 22:29:30
Postat av: Sofie

När jag vaknade imorse så sov hon i den :) Kram

2010-11-12 @ 15:57:20
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback