Tidsfördriv :) Bara att kopiera och gör din egen!

VAD VILL DU HELST HA NU: en packad resväska och en väntande taxi utanför.... Haha, vill åka på semester mao!
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, jag saknar ju såklart Darling när han inte är i närheten... Men annars så saknar jag nu Vendela som är bortrest en hel månad :(
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Jag fick en sen bröllopspresent för några veckor sedan av mormor :)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Bli frisk. Gå på A-Ls fest lördag kväll.
VAD GÖR DU JUST NU: Bloggar. Tittar på sovrumsinredning.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Haha, vad är det för fråga?! Minns inte, men någon gång det senaste året pga magsjuka eller bakfylla skulle jag tro.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: gammal mat och "bubbliga" mönster
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Ladies på Östermalm igår
VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS: "Missat samtal från xxx-xxxxxxx, Mvh Telenor"
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN:  Resa, träna & uteliv
VAD ÄR ATTRAKTIVT PÅ MOTSATTA KÖNET: Omtänksamhet
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?  Inte ont, men jag känner mig tung i min förkylningskropp. Önskar att jag hade haft träningsvärk istället.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Daaarliiing
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Banan
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 1998 när jag tävlade som mest med mina ponnyer. 2002 när jag och Vendela började leva loppan. 2005 när jag träffade Linus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback