Ett litet tips... När du bokar tågbiljette...

img_1350 (MMS)

Ett litet tips... När du bokar tågbiljetter, missa inte att kolla priset på första klass biljetten! Ibland så kan man nämligen fynda om det är så att nästan inga första klass biljetter bokats! För en ynka liten extra summa (i detta fall typ 60 kr!) så får jag sitta lugnt o bekvämt, har gratis dagstidningar, frukost serverat på plats, kaffe, te, frukt & kakor, gratis internet vilket betyder att jag kan lyssna på radio hela resan... Ja, som sagt missa inte i att kolla första klass biljetterna!


Kommentarer
Postat av: emma och bea

★☆★Du kanske inte hade turen med dig när du tävlade om Neulash, men nu är det en ny tävling om FÄRGADE LINSER och det är 10 st vinnare!!!★☆★



Var gärna med och tävla, Emma och Bea ★

2010-10-02 @ 17:42:58
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAH VA! vem har sagt det, min astrippskor får följa med mig in i döden hehehe



Nä men grejen är nog att går du upp 25kg så är det nog tungt men går man inte upp så mycket så spelar det ingen roll och dessutom om man är van men klackar.. så du kommer klara dig galant!



Btw, vi får boka upp fredag elr nått för middag? snart kan man ju glömma sånt så det gäller att passa på dessa sista veckor.. vi får whatsapp.



Love yor blogg ;)



KÄÄÄRLEK!

2010-10-03 @ 20:02:09
URL: http://miccawhite.blogspot.com
Postat av: emma och bea

En ny NEULASHTÄVLING är igång!

Lycka till :)

/ Emma och Bea

2010-10-05 @ 15:56:46
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback