Jag har gjort min egna Köttfärslimpa!

Gårdagens middag..... Tataaaa! Köttfärslimpa!

Trots att det fanns färdiga att köpa i kyldisken på ICA så bestämde jag mig för att göra min egen "limpa".  Fast ärligt talat! 55:- för en färdig Köttfärslimpa, med all tid och allt vad det är som man ska ha i så hade det blivit både billigare, snabbare och säkerligen godare om jag hade köpt den färdiga...men men.
Nu hade jag bestämt mig för att laga min egna limpa :)

Jises, vilken tid det tog! Och personligen tyker jag inte att den blev superdupergod. Okej, men inte mer, trots att jag fyllde den med ost och bacon. Varför står det att man bara ska ha salt och peppar i?? Den smakade ju ingenting...
Men Darling blev imponerad! Det blir han alltid när jag lägger manken till i köket, haha!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Duktig tjej..... nu vet du ju till nästa gång att du ska krydda mer.... alla recept är salt och peppar snåla.... Kram

2010-10-13 @ 09:05:41
Postat av: Anna

Ojoj.. vad duktig du är... pluspoäng!

2010-10-13 @ 17:50:47
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/
Postat av: Pia

Vad duktig du är Sofie, här lagas minsann inget sånt ...

2010-10-13 @ 23:39:07
Postat av: Sofie

Tack vad söta ni är!!

2010-10-14 @ 17:45:53
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback