Köttbullar @ ikea

Haha, det här ser ju inte allt för smakfullt ut eftersom jag redan lyckats gegga runt på tallriken... men det var faktiskt ganska gott!
Och priset ska vi inte tala om! Nästan så man skäms :S 16kr!!! Sexton svenska kronor!! Det var liksom så att man kände att man borde fylla nut brickan med bullar och massa läsk för att det skulle kosta "normalt". Men nu ville ju jag inte ha varken bullar eller läsk så jag betalade mina 16kr och fick känna mig som en snålis, haha!

Ja, som ni kanske förstår har jag varit på IKEA och, förutom att ätit sveriges billigaste lunch, handlat lite bra att ha saker. Haha, annars skulle man ju nästan kunna åka dit varje dag och käka, det skulle jag gå plus på! (By the way så hade dom idag även isterbad med stuvad potatis för 19:-!)
Men! Skit i maten, det var som sagt inte därför jag åkte dit :)
Jag har handlat plädar & korgar och lite andra saker som man slänger på sig där. Veeery good! Jaha, det blev ett matinlägg iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback