Lördagsparty med Nadika och Kusiner :)

Är jag saknad...?

Jag vet inte vad jag hållit på med denna vecka, men jag har knappt tänkt på bloggen.
Well, nu är det fredagkväll och jag ska vara hemma(!) så nu kan jag kladda ner lite medans jag kikar på Idol :)

Förra helgen var riktigt skoj!
Blev ju en spontanmiddag med Nadika Och Anders, planen var ju middag på BankOmaten sen Norra Brunn för llite Stand Up. Meeen , det blir inte alltid som man tänkt sig. När vi komm till "Norra" var det fullt :( Vi som stressade från middagen för att hinna :( Så då funderade vi på allt brån Boule till bowling och till och med Biljard... men det var fullt det med. Okej, inte biljarden men där gick liksom gränsen för vad som är roligt en lördagkväll ;)

Så istället gick vi in på Ica, köpte lite groggvirke och gick upp till oss och "körde på"!
Kusin Emelie
, som var i sthlm denna helg, var på Mården här runt hörnet så hon och John kom över vid 00-tiden när de var klara där :)
Hade oxå haft kontakt med Kusin Peter, som var på besök från Uppsala, tidigare på kvällen så när jag kollade vart han och Timmy höll hus så var de på Café Opera, perfekt! Så vi 6 stuvade in oss i taxibilarna och åkte ner och mötte upp på "Cafet".

Och ja, det spårade lite ;) men oj så kul jag hade! Så himla skoj att gå ut med vänner som man inte är ute med så ofta.
Tack för en kul kväll alla!
Jag & kusin Emelie
Nadika
Emelie & Darling
 Jag
Timmy, John & Emelie
Jag & Nadika

Kommentarer
Postat av: Emelie

Spårade??? Va? =)

hade grymt roligt,KOm dock inte i håg att det spårade ur,men alla var ganska på G;) Måste vi göra om!

2010-10-30 @ 15:43:59
Postat av: Anonym

Nej nej! Inte spårade på det sättet ;)

Mer att det inte var planerat att det skulle bli varken utgång eller såååå mycket att dricka, haha...

2010-10-31 @ 11:10:13
Postat av: Emelie

Haha...GRYMT Roligt =)

TACK för en oförglömlig kväll =D

Blir många sådana kvällar framöver...

2010-10-31 @ 12:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback