Partytime!

Äntligen har vi skaffat Spotify i det här hemmet! Typ 100 år efter alla andra men ändå... Och detta tack vare MIG (eller min bror, som skickade en invite).

Perfekt eftersom vi planerar en liten fest här hemma på lördag :D Så nu sitter jag med you-tube och Spotify och letar upp låtar. Skitkul ju! Och hur enkelt som helst :D
Hoppas bara att det fungerar med högtalare och allt som behövs för att det ska komma musik.... Det är inte mitt område vill jag lova ;)
Nä, det får någon annan fixa. Själv har jag till uppgift att handla diverse groggvirke, is, något att tugga på mm. Kanske jag ska slå till och bjuda på någon hemlagad canapé eller liknande, haha!

blonde406blonde24

Kommentarer
Postat av: Anna

Hello gumman,



Ja det är riktigt nervöst nu. Man är på helspänn hela tiden :/



Stor Kram,

Anna

2010-10-15 @ 10:32:45
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback