Senaste veckan har jag:

Ja, den förra veckan var det full fart. Förutom att jag fick in en alldeles lagom dos träningspass så har jag såklart hunnit med lite andra saker.

Måndag: Träffade mina fd kollegor på Scandic Park. Jättekul att ses och tjitttjatta om vad som hänt sen sist.
Tisdag: Storhandlade med Vendela. Jag sa ju att det ska bli ordning på mig och matlagning från och med nu!
Onsdag: Middag på Sturehof, blev senare än jag tänkt...
Torsdag: Förutom att leka taxichaufför till och från pokerturnering under kvällen så slappade jag mest framför tv´n.
Fredag: Hämtade en bil i Lidköping. Rätt så mysigt att vara på train- and roadtrip :)
Lördag: Middag hos Peder & Louise, sen Café Opera.
Söndag: Bakislunch på Darlings favorithak Brommakebab, haha! Hämtade upp Johnny på vägen hem och vi alla var väl lika trötta eftersom vi sov och kollade på film om vartannat, haha.

Ja, det var väl typ vad jag hunnit med.

Free Clipart Picture of a Fat, Pink Heart with a Crooked Tail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback