Tack för en trevlig fest allihopa!

Vilken supertrevlig fest vi fick till igår! Ja, det är ju mestadels tack vare att vi har så himla trevliga vänner såklart :D Jag hade nästan glömt hur kul det är att ha en uppstyrd hemmafest!
Drog vidare ner på stan vid 01.30 tror jag. Det blev Hell´s Kitchen och det var riktigt riktigt kul där oxå.
Tack alla för en kul kväll/natt :)

Självklart hade jag ju "pysslat" hela dagen. Gjorde skagensnittar, chokladfondue, chips & dip. Och självklart hade jag laddat upp med massvis med alkohol!





Måste nästan lägga ut det enkla Chokladfonduereceptet (hjälp! nu börjar jag verkligen spåra när jag delar med mig av recept.... stoppa mig!)

För ca 6 pers:
1 dl grädde
200g toblerone (jag blandade med schweizernöt)
1 msk cognac

Koka upp grädden
Lägg i chokladbitarna i grädden och låt det smälta på svag värme under omrörning
Häll i cognac

KLART!
Servera varmt med frukt eller skumgodisar. Jag tog ananas och marsmallows :)


Jag & Johanna på Hell´s
Lena & Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback