Torsdagens spårningar...och en muppchihuahua

Torsdagens spårning nr 1:

Jag fick för mig att skura taket i vårt badrum. Ni hör ju SKURA TAKET!
Fram med stegen, skurhink, trasor och skurborste. Höll på i flera timmar, det är nämligen inte den bekvämaste arbetsställning man har när man gör rent ett tak. Men det blev fiiint!

Torsdagens spårning nr 2:

Eftersom taket blev som nytt så var det väl på plats med en liten "bonus" tyckte jag :) En spontan middag på Sturehof med skaldjursplateau och toastskaken. Helt rätt när man slitit så tycker jag...
Därefter tog vi ett pitstop på Anglais innan vi gick vidare hem.

Torsdagens mupp:

Paris. Dumt att ligga och vila medans man åker bil? Paris-flåsar fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback