Veckans träning v 39 - 2010

Då var man back on track! Sjukdomsfri och träningssugen :)
Det blev en helt okej vecka. Var lite bakis både torsdag och söndag så där blev det streck i kalender :)
Löpningen på lördagen var sjukt tung! Hoppas att det beror på att man varit sjuk och inte sprungit på länge...men bara att fokusera, springa mer och ta några järntabletter, sen kommer det säkert kännas lätt igen!

Måndag: Bodybalance 60min
Tisdag: Bodypump 60min
Onsdag: Powerwalk, 14km=2h
Torsdag: -----
Fredag: Löpning, backträning i Vanadisparken 30 min
Lördag: Löpning, 12km - runt Brunnsviken
Söndag: -----

Kommentarer
Postat av: Johanna

Honey... du är väl hemma helgen den 3-5 dec? Jag kommer till sthlm då, med syster och hennes kompis och eventuellt min syster som bor i Uppsala, som var med på hejdå festen och tänkte att då ska vi slå klackarna i taket... ;) Eller i vart fall ses!!! Tycker att du kan komma ner till Strömstad och Spaa lite nu när du inte jobbar!!!! :D Så kan vi träna ihop och äta middagar.. Åhhh, så mysigt det hade varit!!!

Iallafall - det där med träning och vara sjuk - min P.T säger att 8hs sömn gör allt för resultaten, samt maten. Har man problem med återkommande sjukdommar, som jag som alltid blir sjuk precis när jag börjat komma igång så rekommenderare hon Mivitotal Flex! Köpte igår. Ska tydligen vara dundermedel för kroppen. Pratade med en läkare i helgen på en tillställning som sa att vitaminer i brus eller tablettform klarar inte kroppen att ta till sig!!!!!! Det måste vara flytande och naturligt! Vem hade kunnat ana att Sami skulle ha rätt på någon punkt...? Han drack alltid sådan. Två matskedar morgon och kväll är dosen - skynda att köpa!! :D

2010-10-08 @ 08:22:10
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback