Veckans träning v 40 - 2010

Vilken träningevecka! Här liggs inte på någon latsida :) Men jag är sån, ju mer jag tränar desto roligare tycker jag att det är! Om jag skulle träna typ 2ggr/vecka så skulle det kännas som att jag lika gärna kan strunta i det, sån är jag...

Söndagens Hässelbylopp var ju grymt! Putsade mitt personbästa med 3,5 minut!!!
Det snabbaste jag sprungit "milen" på tidigare är 49,28. Nu sprang jag på 46,03 och jag är chockad själv, haha!


Måndag: Afropowerdance 45 min + core 30 min
Tisdag: Löpning 12km, 62 min 30 sek
Onsdag: Bodycombat 60 min + jogg 15 min
Torsdag: Bodypump 60 min
Fredag: Powerwalk 30 min + löpning 12km,
Lördag: -----
Söndag: HÄSSELBYLOPPET, 10km löpning. 46,03=personbästa!!

Kommentarer
Postat av: Anna-lena Rossi

Så grymt bra jobbat :-)imponerande

såg att det gick lika bra för Linus :-) kul

vi ses på combaten på ons ?

KRAM AL

2010-10-11 @ 11:15:15
Postat av: Sofie

Tack! Ja, det gick helt sjukt bra! Hade ingen aning om att jag kunde springa så fort, haha!

Är helt övertygad om att det är järntabletterna som gett resultat. Du minns väl det vi läste om den tjejen som började med järn?

2010-10-12 @ 15:00:05
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback