Veckans träning v 43 - 2010

Ja, då var denna vecka över.
Känns som det blivit lite halvdant, även om det kanske inte ser ut så i schemat ;)
Afron i måndags gick sådär, jag gav typ 50% vilket betyder att jag hellre hade legat hemma på soffan. Tisdagens löpning blev bara 6 km istället för 10 som jag planerat. Dessutom på ganska långsam fart, 11,5, det känns oxå halvdant.
Lördagen hade jag planerat Cirkelträning som är rätt tufft pass, men försov mig så fick köra ett lugnt Bodybalancepass istället. Så visst, det har ju blivit en del träning, men det blev inte som jag tänkt mig.

Måndag: Afro Power Dance 45 min + Core 30 min
Tisdag: Löpning på band 6 km + powerwalk 1 km
Onsdag: Bodybalance 1 h + backträning ca 20 min
Torsdag: -----
Fredag: Bodypump 1 h
Lördag: Bodybalance 1 h
Söndag: -----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback