Biff a la Lindström med Karl Johansvamsås

Jag kan laga mat jag! :)
Okej, Okej, det är inte helt hemlagat...men helt min ihopsättning!

Biff a la Lindström (finns färdiga på ICA), kokt potatis, Karl Johansvampsås (typ Knorr), stekt paprika och brysselkål, keso & sallad. So easy! Och så gott!

Well, det var igår det, ikväll ska jag hem till Sofia och bli bjuden på middag :) SÅNT gillar jag!
Tyvärr var ju min uppgift att baka min fantastiska kladdkaka som jag fått för mig att jag blivit mästare på... Det har jag inte.
Igår kväll slängde jag ihop ingredienserna, glad i hågen, stoppade in den i ugnen och sen... gick jag till videobutiken! DUMT! När jag kom hem hade ugnsklockan ringt för längesen och KLADDkakan var alltså inte längre kladdig :( :(

Nej, jag tänker inte baka en ny... Och nej, jag tänker inte fuska och köpa en färdig. Jag tänker stå mitt kast och ta med mig min stackars kaka :) Blir säkert en trevlig kväll ändå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så vackert... Jag är sååå stolt så det gör ont!

2010-09-15 @ 22:18:33
URL: http://miccawhite.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag behöver ALL uppmuntran jag kan få! :)

2010-09-15 @ 22:30:58
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback