I lördags var det ju så dags att springa...

I lördags var det ju så dags att springa Stockholm Halvmarathon 2010. Konstigt nog så hade man inte så mycket respekt för loppet, har man sprungit 4,2 mil så känns det som en baggis, haha! Och det gick bra, det gjorde det... Men...nu vet jag att man INTE ska trycka i sig en pasta med gräddsås 30 minuter innan loppet, haha! Jag fick lite ont i magen om man säger så... ;) Och tiden? 1h 52min, plats 680. Hade ju hoppats på strax under 1,50 men trott på 1,53 så jag var ju inte helt fel ute. Och hade det inte varit för pastan så hade jag faktiskt sprungit på 1,47! Hahahaha! Darling var oxå duktig. Han sprang på 1,48! Om man slår ut det så sprang jag ungefär på 11,5km/h. Det är helt okej får man väl säga, iaf när det handlar om 2 mil....


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt! skönt att det löste sig med vaniljsocker dilemmat ;)



KRAM

2010-09-13 @ 22:13:39
URL: http://miccawhite.blogspot.com
Postat av: Sofie

Tackar!

Javisst! Man lär sig nårgon varje dag.....

2010-09-14 @ 21:27:53
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback