Idag är det start i Stockholm Halvmarathon!

Om 3 timmar är det dags för start i Stockholm Halvmarathon! Japp, jag har bestämt mig för att starta. Har ju haft ont i halsen i veckan och även om jag var lite tjock i morse så känns det ändå bra nu.
Skulle självklart inte springa om det inte kändes bra, men jag tror inte att det blir något problem.

Ja, vad siktar jag på då?
Svårt att säga när man aldrig sprungit banan förut och ärligt talat inte är helt förberedd (har ju bara sprungit 1(!) runda på över 12 km sen Marathon i juni...) men mål måste man ha och gärna lite pressade...
* Klara loppet under 1h 50min...
* Komma bland de 600 bästa kvinnorna...

Haha, jag är tveksam. Jag TROR att jag kommer springa på 1,53...och hamna på plats 800...

Det är 4515 kvinor som startar. 13500 deltagare totalt.

Det vore ju dessutom toppen om jag kan komma i mål före Darling, hehe... Men det skulle han ALDRIG kunna leva med! Då skulle han få oväntade krafter och swisha förbi mig :) Well.... I´m still the camp eftersom jag vann Stockholm Marathon, och ärligt talat... det är ju det som räknas!
Boy Dreaming About Winning a Race


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback