Jag är sån jävla knallkork som min fd koll...

img_1314 (MMS)

Jag är sån jävla knallkork som min fd kollega skulle ha uttryck det, haha! Har tid hos tandläkaren och tänkte att jag skulle få i mig nåt i magen innan det var dags. Hade liten överläggning med mig själv och kom fram till att det inte var nån ide att sätta mig och äta middag... man vill ju inte komma in och stinka vitlök eller nån annan otrevlig krydda. Så vad gör jag då? Jo jag går och köper en påse nötter! Vilket resulterar i att jag nu sitter här i väntrummet, med varenda tandrad fylld med nötter av alla de slag!!! Smart Sofie, smart! Och de går inte att få bort!!! Om tandläkaren kommer nu kommer jag ju få skämmas ihjäl!


Kommentarer
Postat av: Tess : Istla.se

Tror tandläkarna är vana vid sånt här. Fast man skäms ju lite =) Hoppas det gick bra för dig iaf.



(fd. stylish-b.se)

2010-09-20 @ 19:14:45
URL: http://istla.se
Postat av: WEDESIGN!

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna en sockersöt design. :)



eller vill du köpa en personligt designad design, eller kanske behöver du bara designhjälp? kika in hos oss då!

/ WeDesign

2010-09-22 @ 01:16:26
URL: http://wedesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja... sicken Knallkork :-) ha ha ,hoppas det gick bra.

KRAM fd Kollegan

2010-09-22 @ 13:29:15
Postat av: Sofie

Gick inte bra :( :( måste tillbaka och laga hål. Säkert nötternas fel!!

2010-09-22 @ 18:09:19
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback