Uppdragen på scen av Joe Labero i lördags

Jises! Vilken kväll det vart på Joe Labero showen i lördags, JAG blev updragen på scen!!!

Haha, det sjuka var att ända sedan vi bokade biljetterna för typ 1,5 månad sen så hade jag tänkt att OM jag mot förmodan skulle bli uppdragen på scen, så skulle jag bannemej gå upp! För att verkligen få se att folk som är uppkallade INTE är en del av showen. För det är ju det man tror, att "Jaja, de är ju med på det hela"...

Iallafall så skuttade han ned i publiken och plötsligt känner jag en hand på min axel och spotlights på mig, hahaha! Ja, då var det ju bara att följa med honom upp :)

Och tricket då? Lite svårt att återberätta så här i text... Men det hela gick ut på att jag skrev mitt namn (o telefonnummer, haha) på en vit näsduk, så lades den åt sidan så att alla såg den.

Sen gröpte han ur ett äpple så att det var ihåligt. Jag fick hålla det äpplet inlindat i en pappersservett mot publiken så att alla kunde se.
Sen tog han min näsduk som jag skrivit namnet på och "trollade bort" mitt framför ögonen på mig!!!
Sen fick han tillbaka äpplet, vecklade upp servetten som äpplet var inlindat i... och där ur det urgröpta äpplet stack min näsduk upp!

Helt sjuk!
Självklart förstår jag att när han "trollade bort" min näsduk så la han den väl i ärmen eller nåt... men att jag inte hann se något!?! Jag satt ju bara några decimeter ifrån!!
Och sen att min näsduk stack upp ur äpplet... han måste ha hunnit pula ner den medans han vecklade upp servetten... men hur fan hinner man det utan att jag såg?!?

Haha, ja riktigt skoj var det iallafall!!!

Konstigt nog så syns jag inte i den högra vita fotöljen, men jag sitter där iaf :)



Kommentarer
Postat av: Agnes

Cool =)

2010-10-10 @ 18:39:57
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup
Postat av: Sara

Fin blogg!! :)

2010-10-10 @ 18:54:56
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

Snygg blogg ^^

Vad ska du göra ikväll? ^^



kika in på min blogg och skriv vad du tycker om den!

http://annelimendez.blogg.se :)

Kram

2010-10-10 @ 19:04:44
URL: http://annelimendez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback